GGJ KNU 2019
Під егідою Факультету інформаційних технологій Київського національного університету імені Тараса Шевченка та на базі наукової бібліотеки імені М. Максимовича яка завдяки прогресивним поглядам директора бібліотеки Сербіна О.О. з 25 по 27 січня 2019 року стала осередком збору ІТ-спільноти в Україні, а саме відбувся 11-й Всесвітній конкурс зі створення комп’ютерних ігор Global Game Jam KNU , на який зареєструвалось 253 учасників зі всієї України, з них 176 учасників дійшли до фіналу конкурсу і зробили презентацію своїх розроблених за 48 годин ігор.
Протягом 48 годин вони, об’єднуючись в команди або працюючи самостійно створили та презентували 29 ігор, які відповідали темі «What home means to you» («Що дім означає для тебе»), що була оголошена перед початком конкурсу по всій Україні (25 січня о 17:00).
Оцінку проектам команд давало журі, до складу якого увійшли:
Особливу вдячність висловлюємо координатору локації Проскуріну Максиму — аспіранту кафедри технологій управління, факультету інформаційних технологій, київського національного університету ім. Т. Шевченка та волонтерам факультету інформаційних технологій, які внесли свій величезний вклад в організацію та проведення Global Game Jam (GGJ) 2018:
Студенти другого курсу бакалаврату, спеціальності «Інтернет речей», кафедри інформаційних систем та технологій: Владимиров Саша, Горностай Максим, Гусенка Антон, Деревенко Алекс, Кліш Владислав, Кравченко Олександр, Калішук Максим, Немченко Катерина, Пабат Наталя та Федосєєва Марія.
Студенти першого курсу бакалаврату, спеціальності «Інтернет речей», кафедри інформаційних систем та технологій: Бутенко Костянтин, Боринець Микола, Дроздов Данило, Бідочка Віталій, Рожко Андрій, Тимощук Соломія, Ворох Альона та Демчук Анастасія.
Студенти другого курсу бакалаврату спеціальності «Прикладне програмування» (ПП-22) кафедри програмування і комп’ютерної техніки: Бортник Софія, Овчиннікова Анна та Волнянська Єва.
Слід зазначити, що у конкурсі також взяли участь з учні з різних закладів загальної середньої освіти Києва.